nej nej nej jag vill inte använda någon rubrik. nej.

Tänkt se eller betat av (eller förkastat. JA, Hana Yori Dango. Kanske.). Älska ikonerna som följde med, förresten.
Remove from Watching Hana Kimi
Remove from Watching Yamato Nadeshiko Shichi Henge
Remove from Watching Gokusen: The Movie
Remove from Watching One Pound Gospel
Remove from Watching Binbo Danshi
Remove from Watching Yuuki
Remove from Watching Reincarnation
Remove from Watching Hana Yori Dango
Remove from Watching Kurosagi
Remove from Watching Nobuta wo Produce
Remove from Watching Zeni Geba

Imorgon SKA jag springa.

as if we are pure in the reign of our contentment, as if i can't think of this no more

Kommentarer
Postat av: Frid

Hej. Jag chattade med dig en gång i tiden. Du kommer nog inte ihåg mig, men jag är inte här för att återuppliva gammal chatskap utan säga att du måste skriva fler inlägg. För du skriver bra. Skriv bara om vad som helst. Typ vad du äter till frukost. För du gör så att det blir kul att läsa ändå. Tycker jag. Jepp. Var bara det.

2010-06-22 @ 01:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0