colorful

Rapport om mina två senaste träningstillfällen (vad coolt om det här hade varit en piratkaptens loggbok istället).

I fredags var det en runda i elljusspåret med min bror och hans pantertant. Vilken fantastisk möjlighet för mig att demonstrera min ungdomliga spänst, tänkte jag och försökte sprinta förbi dem. Lyckat... not. Blev istället omsprungen av pantertanten, som i det sista hade ett enormt försprång, tills åldern/uppförsbacken vann. Efter ett kort ögonblick av kärlkramp ramlade hon och bröt lårbenshalsen. Win.
Idag blev det ännu ett varv i elljusspåret i typ en babiljon plusgrader. Sprang om en tjej som var ute och promenerade med sina hundar, och blev ännu ett offer för lite klassisk dry-humping. Små, ettriga pudlar. Fy.

Bra, bra, bra låt. Pissig ljudkvalitet.


helvetesjävlafan varför är matte b obligatoriskt? SADISTER
NEJ NU... ska jag kolla på serier istället.

Kommentarer
Postat av: Pantertanten

Ja, någonstans i senare delen av inlägget börjar unga fröken fara med osanning! Men, jag förstår att det är otroligt pinsamt att bli frånsprungen av någon som är 20 år äldre ;-)Sprang 5 kilometer igår!

2010-05-22 @ 08:12:21
URL: http://www.fuffens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0