we can be together

Vet inte varför jag gör denna. Kanske borde göra annat. Gör den ändå.

Dagens vill ha: Pengar. Jag har typ tre kronor. Detta för att jag vill ha Ben & Jerry's på fredag.
Dagens klädsel: Äh, kläder? Byxor? Kofta? Tröja?
Dagens smink: ...
Dagens frisyr: Det är nog ingen frisyr, det stod bara åt alla håll och kanter imorse. Fick försonas med mitt hår.
Dagens händelse: När vi hade värsta disco infernot i svarta lådan. Hohoho.
Dagens låt: Galet indie idag, mmm (aaargh, sarkasm blir tråkigt i längden, jag vet). Keep On Walking med Salem al Fakir eller When the Earth Moves Again med Jefferson Airplane (jag fortsätter att envisas med versaler. Why? Dunno).
Dagens planer: Hoho, sådana har inte jag. Eller, jag siktar ständigt på att se serier (jag är en ambitiös flicka), men det har inte gått bra hittills. Kimi Ni Todoke, eller Bleach? Hmm? Gah!
Dagens saknad: Öh.
Dagens dummaste: Jag.. men.. om... jo. Precis så.
Dagens sjuka: My tummy huuurt
Dagens drog: Köttfärssås, underskattat den maträtten. Men näe.
Dagens roligaste: Disco inferno.
Dagens favorit: Mr Bean goes Bella får mig fortfarande att skratta hysteriskt (se inlägget nedan).
Dagens köp: Pank, pank, pank.
Dagens godis: Nope. Kan ju alltid ta en riskaka.
Dagens humör: Hade sjuuukt mycket överskottsenergi på teatern, men nu är jag äckeltrött.
Dagens ord: Vafaaaaaan. Eller det säger jag väl alltid.

Nu kom jag på varför jag aldrig gör listor! Good to know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0