Remember what the dormouse said; KEEP YOU HEAD

Det finns en liten affär i Skellefteå som köper/säljer begagnade böcker, serier och vinylskivor. Var där idag och kollade igenom, ptja, hela deras vinylutbud och hittade lite allt möjligt, typ Bob Marley and the Wailers, Deep Purple och David Bowie, men jag hade inte speciellt mycket cash på mig (=lissen kisse). I slutändan stod det mellan Bob Dylan och den jag köpte, dvs en kompliation av en massa 60-talslåtar. Den var så fin att jag var tvungen, kolla bara omslaget. Jag bara: x3. Men i alla fall. Jag tror ärligt talat att jag blir en lite trevligare människa av en session 60-talsmusik. 




För tillfället lyssnar jag på Hair: Original Soundtrack. Särskilt Aquarius. Det är ett awesome intro till en awesome film. Eller vafan, det sätter sig helt sjukt mycket. Kan inte alla bara börja sjunga vid random tillfällen? Det hade definitivt varit något utöver det ordinära. Och deras kläder är troligen det bästa som skulle kunna hända 2010. Bara så att ni vet. Jag vill också ha blommor i håret!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0