news from the front

Witch of the Waste: What a tacky little hat shop. I've never seen such tacky little hats. Yet you are by far the tackiest thing here.
(Faktum: Everyday is Ghibli day!)

Idag var riktigt win. Üpp und hoppa halv åtta, for till skolan, hade tydligen inga lektioner. YEEEESSS!!! Not. Men sen gick jag och Minneliminna till Subway och åt mackor, så det var väl egentligen värt det. Vidare till biblioteket (jag är där löjligt ofta nu för tiden) och lånade The Picture of Dorian Grey, som höll hus i magasinet. Jag har aldrig sett en så trasig bok, förutom svenska grammatikboken från 1895 som ligger i min garderob. Det säger en hel del.

Fucking ace song! (Rocket From the Tombs, som sedan delade upp sig i Dead Boys och Pere Ubu)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0