don't leave me hanging on the telephone

Jag tror inte att jag har haft så här mycket otur på väldigt länge, samtidigt som jag nog aldrig varit så optimistisk. Man kan ju fråga sig vad det beror på.

Idag tappade jag min kniv i matsalen, men orkade inte plocka upp den utan tog en ny. Precis innan jag skulle sätta mig vid ett bord tappade jag den nya kniven. BAM, KARMA!
På morgonen orkade jag inte kolla efter i påsen med skor om det faktiskt var mina joggare. Fem minuter innan idrottslektionen märkte jag att det definitivt inte var dem. Jag fick snällt låna Saras skor. Hoho, utanför dörren halkade jag. BAM, karma strikes again!
Och detta har pågått hela veckan, varje jävla dag. I'm telling you, vid pärleporten ligger jag risigt till. Eller blir jag en kackerlacka? Ingetdera är väl ultimat.

Viktoria tycker att jag är lik Jimmy Page. Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. Kanske inte.


Äh, jag tycker att han är snygg egentligen, bara inte helt nerknarkad. Och det där är sannerligen en spännande min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0