slow

Min pappa har köpt en vuvuzela. Om du av någon outgrundlig anledning har missat vad en vuvuzela är så kan jag kort sammanfatta.
Vuvuzela [vuːvuːˈzɛlə/]. En ful, sydafrikansk trumpet i plast som ger ifrån sig ett helvetesljud utan dess like som alla spelarna i pågående fotbolls-VM hatar. Likaså domarna. Och publiken (utom de som innehar detta djävulsinstrument). 
Men den som kom med posten idag är blå i alla fall, och det är ju fint. Om den stannar i lådan det vill säga.

Jag kan till och med låta en bild illustrera mina varma känslor för vuvuzelornas mysiga läte:

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag tycker dom e cooola :)

2010-07-01 @ 00:12:08
Postat av: fannü

högljudda är vad de är! D:

2010-07-01 @ 00:31:16
URL: http://fannylainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0