update!

Hej. Jag fick en kommentar (jag minns dig med!) som gjorde mig så optimistisk att jag skrev i alla fall, fast jag bara tänkte logga in och påminna mig själv om hur dålig självdisciplin jag har, så att jag ska ta tag i allt (vad som helst).

Håkan Hellström har släppt Samlade Singlar 2000-2010! Har i och för sig alla låtar och tänker därmed inte köpa något jag redan betalat för en gång (jag är rätt vårdslös med pengar, men inte så dum). Lyssnade dock på spotify och det som slog mig var att jag har lyssnat så fruktansvärt mycket på hans album (plural) att jag blev förvirrad varje gång det inte hackade i musiken. LastFM skulle väl implodera av min lyssningsstatistik, som skulle se ut så här (om jag hade haft min användare i åtta år och inte i åtta månader).

Men vad är det här för skitkvalitet?! Aargh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0