paranoid

Såg nyss The Fourth Kind med syster. En klassisk "baserad på verkliga händelser"-thriller (för det säger Milla Jovovich redan i början!). Den utspelar sig i en liten stad i Alaska, där flera invånare vaknar upp mitt i natten och ser en uggla på sina fönsterbleck. Ugglan är egentligen aliens (I love Hollywood!), som hittar på massor med hyss. Varför de skulle vilja göra det vid typ, världens ände (Nome ligger för fan över trädgränsen) är dock ännu obesvarat. Effektiva kidnappningar i all ära, men ska folk kidnappas är det väl onödigt att välja en stad med en befolkningsmängd på 3000... Det blir ju ett amerikanskt Morden i Midsomer. Hallå, farfar! Men jag litar på Hollywood-aliens. Har hört att de är taktiska.
Det skulle däremot vara en lögn om jag sa att jag inte blev rädd. Jag var skitskrämd. Och efter filmen, när är vi tittade på mitt fönsterbleck såg vi små fågelben sticka fram.
Jag dog lite inombords.


Kommentarer
Postat av: erika duuhh!!

haha du är så rolig fanny. jag dog också lite inombords.

2010-07-09 @ 03:05:56
Postat av: fannü

jävla småfåglar!

2010-07-09 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0