huffpuff

Ca-hoot! Är hos systeryster i Umeå och chillar :3 Kom tack vare SJ fram i fredags, och igår var vi på stan och lurkade. Uhm, och jag åt sushi för första gången i mitt liv. Nu kan jag, för första gången i mitt liv, säga att när jag för första gången, i mitt liv, åt sushi så tyckte jag att det var himla gott. Jag kan även säga att jag inte längre känner mig som en alien (mitt liv är inte sushi-löst!)... och jag tycker att ordlekar är lite roliga. Men skit i det!
Idag (i min värld är det fortfarande söndag) har vi fikat och promenerat, riktigt zen. Vi har även sett lite Nodame Cantabile, som är helstört och skitroligt.
Imorgon ska vi på schtaan igen och jag vill hitta... saker! Hoppas att vi ska fika också. Yum. Börjar bli en fikatant!

Men jag är ju ett litet stolpskott ibland. Upptäckte på tåget att jag glömt en adapter till mina headphones. Med den blir ljudet bättre när jag lyssnar på musik i mobilen, fast jag trodde att det var rätt marginellt. MEN. Nej. Testade lyssna igår, och all musik låter, oavsett genre, som rysk technopop. Där sångaren sjunger andrastämmor. I en plåtburk.

Kommentarer
Postat av: Fröken CheshireCat

plåtburk xD <3 fick mig att garva rätt bra där

2010-07-05 @ 01:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0