längst fram i taxin

Tre dagar trästockfestival! Igår såg vi faktiskt Markus Krunegård och jag kunde inte en enda fras och Sara kunde typ tre. Den jättehoppiga Erika var tokgullig i min jätteknosade hatt (den ser lite ledsen ut just nu, men så går det om man ligger på den). Världens bästa sällskap i alla fall~
Det var även vansinnigt roligt när Sara och jag gick tillbaka till campingen efter att ha varit hos M&M&M (tack för gästfriheten!!!). Så här lät det när vi var vid kyrkogården (fullt seriösa):

S: Titta en katt! ... men jävla tjej, är hon dum i huvudet? Hon jagar ju bort den!
F: ... Ja.
S: Men hallå jag vill klappa! Kom, vi går dit.
F: Men gud... är det där en katt? Den ser knas ut ju. Och den ligger helt stilla.
S: En bäver?
F: Hahahahahha jo eller hur! Igelkotte!
S: En iller!
F: Men neeeej. Men kolla den sniffar! En hustomte!
S: Uhuhuhu jag vågar inte gå närmre om den attackerar...
F: Titta... en grästorva.

Dags att lyssna på Pixies!


Kommentarer
Postat av: erika

trästocks again soooooooon!!!

2010-07-31 @ 14:29:54
Postat av: BakaNeko

HAHAHAHA du minns konversationen bättre än mig!! Hmm illa haha

2010-08-10 @ 00:42:45
Postat av: BakaNeko

...kotte?

2010-08-10 @ 00:44:04
Postat av: fannü

fast då minns ju du... den här helgen. definitivt mer än jag!

2010-08-11 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0