i am a rock

Hittat mina nya favoritskor. I love 'em. Jag vill ha dem lika mycket som de skulle se helt vanvettiga ut på mig.

Idag har jag
a) lekt med min brorsdotter som är sötast i världen
b) agerat kålmask
c) rökt vattenpipa

Tänkte bjuda på bildbevis, men jag ser nu att mina näsa liksom har kapat alla bilder. Den har tagit över totalt och skrivit ett manifest gällande rätten att frigöra sig från mitt ansikte. Stackars lilla jag kämpar för att synas, men icke. Terroristnäsan strikes again. Tror dessutom att den planerar något lurt med min panna. Kanske en kupp.

Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Svar: Haha! Ja, det låter som en utmärkt idé! Jobbigt att jag är sämst på att härma dialekter bara =P

2010-07-16 @ 14:30:02
URL: http://denniswidmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0