big echo

Det regnar inte just nu, däremot vattnar min fader gräsmattan. Det vet jag med all säkerhet, för jag har nämligen tillbringat en längre stund med att stirra på asfalten/grannens hus för att se om det faller några regndroppar. Sen tittade jag upp mot himlen och såg att det inte var molnigt. Idag är nog inte min dag.

Har förresten målat bron och hushållssysslatpysslat (det låter roligare, måste injicera någon slags motivation i det hela). Tappade röd färg på benet, så nu ser det förjävligt ut. Heja mig! Ska låtsas att jag blivit biten av en dinosaurie... eller att det är en skottskada. Jag kan kalla mig shifty pence (oooo, det var lågt). Det kommer ta emot att skubba bort det, måste nog halta ett tag först.

P.S Jävla faaaan alltså det var ju lite onödigt
P.P.S ...verkligen
P.P.P.S Jag känner mig som JRR Tolkien. Dregen känner i alla fall peppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0