dash!!

Jag läste en annan blogg för ett tag sedan. Hon skrev: "This blog is all about making people think my life is more exciting than it really is", eller något sådant. Jag tyckte att det var väldigt fiffigt, tills jag insåg att jag egentligen mest bashar mitt liv. Jag siktar tydligen inte speciellt högt.

Tänkte fortsätta måla bron. Hade kommit så långt att jag faktiskt uppdaterat min Facebook-status. Då såg jag att det regnade och så var det med den saken. Som jag märkte efter förra målarsessionen: nymålad vattenbaserad målarfärg håller inte för regn. Definitivt inte. Så nu har jag ljugit för Facebook.

Googlar efter någon slags internetbikt. Hittar ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0