crosseyed

Såhär ligger det till. Jag har varit sjuk. Tyvärr är jag nu nog frisk för att bli uttråkad. Fattar att ingen läser sånt här men skit i det eftersom jag har så tråkigt. En apelsin från total recovery!

KALLT UTE?: Låt oss säga att mitt rum praktiskt taget är en bastu
IDROTTAR DU?: nej, inte länge

ELITNIVÅ?: nej förfan HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA

SISTA DU ÅT?: men fisksoppa.

HAR DU EN GITARR?: jag har inte ens ett rytmikägg

VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: englandjapanfrankrike

TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD?: Pacifism tillämpas på verkligheten och inget annat

MARIO ELLER SONIC?: Vem är en hedgehog egentligen?

HAR DU BRA HÖRSEL?: eh?

TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: hoppas på någon slags plötslig självinsikt.

HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: kastruller och ätpinnar

TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: inte direkt.

NÄR SPYDDE DU SIST?: NEJ, har inte tänkt jinxa mig själv! Aldrig i livet!

VARFÖR?: för att jag var kräkless ahahahahahahahaha

BÄSTA JEANSMÄRKE?: bästa bokförlaget? Who gives a shit

DESIGNKLÄDER ELLER HM?: barnarbete alltihopa, jag lovar.

SENAST SPELADE DATASPEL: . the sims, vad annars liksom!

HAR DU NÅGON TATUERING?: jag bidar min tid….

ÄR DU RIK?: det skulle ju sitta fint…

TYCKER DU OM INDIEPOPARE?: everyone who rides a bike is a friend of mine

ÄR DU ARBETARKLASS?: trodde att arbetarklassen var utdöd, men det är bra det är bra! OK!

HAR DU BRA BETYG? : har jag?

VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG: G. Det är ok, för jag har en miniräknare (och alla) hemma.



I LOVE THE MORNING BENDERS I LOVE I LOVE I LOVELOVELOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0